polityka zwrotów produktów i środków

Polityka zwrotów produktów i środków.

Jeśli masz problem z produktem, wykonaj poniższe czynności:

  1. Poproś o pomoc korzystając z danych kontaktowych podanych na stronie „Kontakty” i opisz problem, być może pomożemy Ci go rozwiązać;
  2. Towary i usługi zakupione w sklepie metalfurnitura.com.ua podlegają zwrotowi lub wymianie na zasadach i asortymencie zgodnym z Ustawą „O prawach konsumenta”.

Możesz zażądać zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych. Termin do rozwiązania umowy przypada na 28 (dwadzieścia osiem) dni od terminów wskazanych poniżej

  1. W przypadku towaru – od momentu wysłania towaru zgodnie z fakturą lub innym dokumentem potwierdzającym odbiór towaru przez kupującego;
  2. W przypadku usług – od momentu podpisania aktu odbioru i przekazania wykonanej usługi.

W każdym przypadku przy rozwiązywaniu sporów kierujemy się obowiązującym ustawodawstwem Polski.

Aby skorzystać z prawa do wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy, musisz nas o tym powiadomić przed upływem określonego terminu. Aby powiadomić nas o chęci zwrotu lub wymiany produktu i rozpocząć opisaną poniżej procedurę zwrotu, skontaktuj się z nami pod numerem wsparcia podanym na naszej stronie internetowej.

Towar bezzwrotny i wymienny:

Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowoleni, dlatego zwracamy i wymieniamy produkty, które spełniają poniższe warunki:

PROCEDURA ZWROTU

Aby anulować zamówienie w przedsprzedaży, wykonaj następujące kroki:

STAN ZWROTU

Zadzwoń do zespołu wsparcia wymienionego na stronie Kontakt