By using this website, you agree to the use of cookies as described in our Privacy Policy.

polityka zwrotów produktów i środków

Polityka zwrotów produktów i środków.

Jeśli masz problem z produktem, wykonaj poniższe czynności:

  1. Poproś o pomoc korzystając z danych kontaktowych podanych na stronie „Kontakty” i opisz problem, być może pomożemy Ci go rozwiązać;
  2. Towary i usługi zakupione w sklepie metalfurnitura.com.ua podlegają zwrotowi lub wymianie na zasadach i asortymencie zgodnym z Ustawą „O prawach konsumenta”.

Możesz zażądać zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych. Termin do rozwiązania umowy przypada na 28 (dwadzieścia osiem) dni od terminów wskazanych poniżej

  1. W przypadku towaru – od momentu wysłania towaru zgodnie z fakturą lub innym dokumentem potwierdzającym odbiór towaru przez kupującego;
  2. W przypadku usług – od momentu podpisania aktu odbioru i przekazania wykonanej usługi.

W każdym przypadku przy rozwiązywaniu sporów kierujemy się obowiązującym ustawodawstwem Polski.

Aby skorzystać z prawa do wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy, musisz nas o tym powiadomić przed upływem określonego terminu. Aby powiadomić nas o chęci zwrotu lub wymiany produktu i rozpocząć opisaną poniżej procedurę zwrotu, skontaktuj się z nami pod numerem wsparcia podanym na naszej stronie internetowej.

Towar bezzwrotny i wymienny:

  • uszkodzone mechanicznie podczas rzeczywistej pracy;
  • towary objęte obowiązującym ustawodawstwem Ukrainy jako bezzwrotne, wymienne i kompensacyjne.

Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowoleni, dlatego zwracamy i wymieniamy produkty, które spełniają poniższe warunki:

  • Zwracany towar musi być w stanie oryginalnym (tj. wolny od śladów użytkowania i uszkodzeń oraz w stanie umożliwiającym jego ponowne wystawienie do sprzedaży);
  • przy zwrocie i wymianie towaru należy przedstawić dokumenty rejestracyjne firmy transportowej oraz fakturę za towar. Niedostarczenie przez Klienta takich komponentów może skutkować opóźnieniami w zwrocie lub wymianie produktu lub dodatkowymi karami zgodnie z obowiązującym prawem. Sklep internetowy metalfurnitura.pl zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu lub wymiany towaru w przypadku naruszenia warunków zwrotu.

PROCEDURA ZWROTU

Aby anulować zamówienie w przedsprzedaży, wykonaj następujące kroki:

  • zamówienie w przedsprzedaży można anulować w dowolnym momencie przed wysyłką odpowiedniego produktu, dzwoniąc pod numer wsparcia podany na stronie „Kontakt”. Jeśli produkt jest już dostępny na wakacje lub został wysłany, obowiązują standardowe zasady zwrotów;
  • jeśli jesteś kupującym z innego miasta (wieś), to możesz wysłać nam towar i masz prawo do zwrotu kosztów przesyłki, jeżeli Twoje roszczenia zostaną uznane za uzasadnione;
  • sprawdzimy produkt po otrzymaniu i jeśli kwalifikuje się do zwrotu lub wymiany zgodnie z Warunkami użytkowania i sprzedaży, wymienimy produkt lub zwrócimy pieniądze na tę samą kartę kredytową, konto czekowe lub inną metodę płatności używaną przez kupującego do dokonania zakupu.

STAN ZWROTU

Zadzwoń do zespołu wsparcia wymienionego na stronie Kontakt

Nasze współrzędne:

Metalfurnitura.pl

35-001, Rzeszów
ul. Towarowa 12

Pokaż na mapie

887-747-341

09:00 - 18:00

close

Subskrybuj wiadomości:

Waluta sklepu:


xoztorg - sklep internetowy